Gårdagen + dagens planer

Hej!
Igår var jag och Emily i Farsta och då köpte jag en mintgrönaktig ganska tunn tröja på H&M som var jätte fin, och så var den på rea så jag blev sjukt glad. Den skulle ha kostat 149kr men nu kostade den 100kr.
Igår så hade jag och Emily pippitröjor båda två och rött läppstift så vi matchade lite. Har tyvärr ingen bild på det nu.
 
Idag ska vi fira min bonuspappa som fyllde år förra helgen så mormor, morfar & mina kusiner och deras föräldrar kommer så vi får se om det kommer fler inlägg idag.
 
Hoppas allt ät bra så hörs vi sen!
Kram
Bild från i somras på Rhodos


Kommentarer
ZeeGerman

Bra käk! Härligt med årets första grillning...

2013-04-21 @ 15:28:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0