Min tisdag

Hej!
Idag hade vi två av nationella proven i engelska och det gick väl ganska bra.
Jag har frysit hela dagen och det var väldigt jobbigt och igentligen har jag gitarr idag men jag orkar inte gå för jag mår inte bra, så jag stannar hemma och gosar ner mig under täcket och ska kolla på ''Lie to me''!
 
Har ni Netflix rekomenderar jag verkligen att ni kollar på ''Lie to me'', man kan nog se det på andra ställen men jag vet inte vart. Säkert youtube men då är det nog inte textat.
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag så hörs vi sen!
Kram
Bild som är tagen för ett antal år sedan på sommaren eller våren
 


Kommentarer
Molly

Vad handlar "Lie to me" om? :) Kan du beskriva lite, så kanske jag ska se på den... :3

2013-06-24 @ 11:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0