New in

 
Hej!
Idag var jag och Daniella i Farsta och då hittade jag sak och det är en pippitröja.
Jag älskar den! Jag tänkte önska mig en sån i julklapp men det blev inte av så jag köpte den nu. Jag köpte den på Stadium för 299:- och jag hade presentkort på Farsta som jag fick av Filippa när jag fyllde år.
Jag tycker den är jätte fin och skön och kommer nog använda den jätte mycket!
Jag i min nya tröja och en drivbild på mig och Daniella inne på Carlings idag.
 
Hemma hos Daniella filmade jag och Daniella en haulvideo för vi ville testa det, vi får se om jag lägger upp den
Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi!
Kram


Kommentarer
ZeeGerman

Bara rött hår som fattas!

2013-04-03 @ 17:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0