Step by step-Enkel nageldesign

 
Hej!
Nu tänkte jag visa Step by step på en enkel, väldigt fin nageldesign.
Förlåt att jag har korta naglar på bilderna, dom har gått av och skivat sig och varit allmänt jobbiga..
Man kan såklart ha andra färger men jag valde dessa.
Måla alla naglar utom ringfingret i rosa (eller din valda färg).
 
Måla din omålade nagel i genomskinligt och sen häller du på glitter, skakar av överflödigt glitter och målar på överlack igen.
KLAR!
Hoppas ni gillade det här inlägget och om ni uppskattar dom här inläggen kan jag lugn göra fler för jag målar naglarna väldigt ofta.
Kram


Kommentarer
Molly, du vet vem ;)

Hej!
Vilken bra Step-by-Step! Wow!! Vd fint det blir! :D Måste prova det, om jag köper lite mer nagellack.....
Hoppas det kommer mer inlägg och om naglar, väntar spänt! *bevakar*

//Molly

2013-04-16 @ 20:58:52
Anonym

Vad snyggt det blev! Testar gärna någon gång :*

2013-06-18 @ 15:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0