Halloj

Halloj!
Idag har jag pluggat nästan hela dagen och nu ska jag plugga lite till för jag är en snäll och duktig flicka, eller är jag?

Såg ni melodifestivalen igår? Haha! Sämsta startfältet någonsin om ni frågar mig, den enda som var helt okej var han som var med i BWO förut vad han nu heter. Men annars, ett gäng glada gubbar, nått punk band, två idol-människor som går från TV4 till svt, Janet som jag inte kommer ihåg något från förutom att hon hade blå kläder, Caroline Af Ugglas och den som sjöng en låt men aldrig ska ordet den hette, jag tror det var bidrag nummer två.
Jag har ju sett bättre startfält måste jag säga.
Skriv gärna i kommentarerna vad ni tyckte om startfältet i Skellefteå eller vara allmänt vad ni tycker om melodifestivalen.
Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0