Hejhej lördag förmiddag

Hej!
Nu är det lördag, yay!
Jag älskar godis så lördag är ju den bästa dagen på hela veckan!!!
I mose pluggade jag lite och jag ska nog plugga lite sen också.
Amanada och jag är inne på mitt rum och slöar och har det jätte mysigt!
Amanda har snott till sej min mobil och kollar på Barnpogram så jag får blogga från datorn och det känns ganksa ovant.
 
Senare ikväll ska vi typ få besök och jag är mästarnas mästare på stela konversationer och jag känner på mej att det kommer att bli jätte jätte stelt.
 
 
Jag ska verkligen försöka få in en egen header, jag har försök förut och då har det gått bra att göra headern men inte att sätta in den men jag får försöka göra den sen igen.
 
Vi hörs sen!
Hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0