Gårdagen

Hej!
Igår på förmiddagen så solade vilket var superskönt och jag fick lite färg!
Efter så åt jag lunch men mormor och morfar i Älvsjö och det var gott. Vid tre så gick jag och mormor och hämtade Mandy på dagis och då var vi ute på mormor och morfars gård och lekte i sandlådan och plockade blommor medan morfar grillade.
Jag sov hos mormor och morfar inatt men det gjorde inte Mandy.
På kvällen spelade vi kort, först tremansvist fem gånger och poker två gånger, jag vann tremansvist en gång och hela poker spelet en gång tror jag.

Det var så min gårdag såg ut.
Hoppas allt är bra så hörs vi!
Kram



Kommentarer
Klara

Mysigt!! ❤❤❤

2013-06-20 @ 10:35:33
Molly

Åh, skönt!! :D Fina bilder btw :3
Mm.... Jordgubbar! :3

2013-06-22 @ 19:57:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0