Hej!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat men jag har bara glömt bort det och när jag väl kommer på det och ska blogga på mobilen vill blogg,se appen bara krånga men har fixat några inlägg som ska komma upp när jag är i Turkiet. Åker om en vecka!
 
Jag skulle bli super glad om ni kunde komma med förslag på nageldesigner jag skulle kunna göra och så kan jag göra Step by step på dom, så komentera förslag!
 
Nu ska jag verkligen bli aktiv och blogga ordetntligt, förlåt att jag inte har gjort det.
 
Hoppas allt är bra så hört vi!
Kram!
bild på när jag och Daniella var ute och solade för några veckor sedan


Kommentarer
Molly

Yes, äntligen egg inlägg! ;3

Hm... Skulle inte HP eller något annan fandom (helst HP x) ) vara kul att ha på sina naglar? :3 Eller ett speciellt land, eller typ en flagga? :) Annars kan man väl också ha några Sommar-naglar, nu när det är sommar! :D

2013-06-27 @ 11:54:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0