Hej!

Hej!
Igår var jag med Daniella och först var vi Farsta där hon köpte lite saker men jag köpte ingenting, när vi var klara kom hennes mamma och hämtade oss och skjutsade oss till Hemköp där vi köpte, två munkar, ett paket jordgubbar och körsbär som vi tänkte fika på hemma hos mig och passa på och sola lite kanske.
Vid fyra kom Amanda hem från dagis och då filmade vi lite med henne och jag la upp en till video på videofyme, den kanske kommer upp på bloggen sen.
 
Imorse låg jag och solade lite och läste Harry Potter och en flammande bägaren, igen!
Sen ska jag äta lunch med mormor och morfar och efter det har jag inga planer så vi får se vad jag gör.
Hoppas allt är  bra så hörs vi!
Kram
 


Kommentarer
Klara

Åh villen fin blogg du har ❤❤❤❤❤

2013-06-18 @ 15:02:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0