God morgon

 
Hej!
Nu sitter jag uppe i soffan med Amanda och kollar på Dora utforskare, mamma och Rob är på gymmet, så hurtiga är dom på morgonen.
Själv har jag inte tränat på hela veckan och det känns inte så jätte bra.
 
Som jag sa i förra inlägget så har mitt öga kliat hela veckan och igår morse när jag vaknade hade mitt öga svullnat väldigt mycket med det gick ner under dagen men det har kliat och när jag har kliat och gnuggat så blir det rött och irritera så igår kväll satte mamma på mig en kompress över ögat och tejpade fast den så jag inte kan gnugga och klia. Det är ju ganska bra för jag är en sån person, om det kliar måste jag klia tillbaka.
 
Idag ska jag, Amanda, mamma och min bästa kompis Emily åka till Eriksdalsbadet och bada och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
 
Hoppas allt är bra med er, det kommer mer uppdatering idag, jag lovar.
Kram
Bild från veckan efter höstlovet när jag satt hemma med vattkoppor och resten av sexorna i min skola var uppe i Falun


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0