Hej!

Hej!
Jag hade glömt stänga av väckarklockan på mobilen så jag vakande tjugo över sex, men det gör inte så mycket för jag är morgonpigg och var nästan vaken när den ringde.
 
Idag är det långfredagen och idag kommer min morbror, hans fru och deras barn (mina kusiner) och typ ska äta här för dom ska fira påsk hos mina kusiners mormor och morfar så vi firar idag. Vi är inte kristna eller något, det bästa med påsken är påskharen.
Så, nu är det lov och det känns jätte skönt!!
 
Igår kväll satt jag på mitt rum och kände mig väldigt ensam, då gick jag ut till Amanda som satt och kollade på tv och la mig i hennes knä så började hon klappa mig på huvudet, hon är bara för underbar.
 
Nu kommer bloggandet komma igång på lovet, jag har varit ganska upptagen den här veckan i skolan, de är ju alltid extra mycket innan loven, och snart är det sommarlov!
 
Hoppas allt är bra med er så hörs vi!
Hejdå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0