Hejhej

Hej!
Det blev tyvärr ingen stol, vi hittade en bra men den hade inte armstöd och det vill jag gärna ha på den nya och sen hittade vi en lite fåtölj-aktig men mönstret på den passade inte in i mitt rum men det kanske kommer inte andra färger på den stolen sen, vi får se.
 
Nu är jag hos mormor och morfar för morfar har installerat ett program på min dator.
Jag har inga planer för ikväll men det kommer fler inlägg sen, nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg som ska komma upp under veckan ifall jag inte får tid för att blogga så kommer det i alla fall några inlägg.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram
en sån här skrivbordsstol har jag just nu
jag kommer inte ihåg om det var exakt det här mönstret men modellen på stolen var såhär, jag gillade modellen väldigt mycket som sagt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0